Müügitingimused

Veebipoe Strain (edaspidi nimetatud Veebipood) omanik on Oldey OÜ, registrikoodiga 14861542, asukohaga Kuldala tee 5-15, Peetri, Eesti (edaspidi nimetatud Müüja) ja veebipoest ostu sooritaja (edaspidi nimetatud Ostja), sõlmisid käesoleva lepingu (edaspidi nimetatud Leping).

1. Üldsätted

 

Veebipood on Müüjale kuuluv e-keskkond, mille vahendusel toimub toodete müük Ostjale. Veebipood asub internetiaadressil www.strain.ee. Lepingu tingimused on Ostjale kättesaadavad veebipoe keskkonnas eesti keeles. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust. Veebipood jätab endale õiguse teha Lepingu tingimustes muudatusi, ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest Ostjale. Muudatusi kajastatakse veebilehel www.strain.ee. Tehingule kohandatakse tehingu toimumise ajal kehtinud tingimusi. Ostjal on võimalik enne ostu sooritamist Lepingu tingimusi printida.

 

2. Tooteinfo

 

Veebipoes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui juriidilistele isikutele. Veebipoes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu. Veebipoes  kuvatakse info, kas tooted on laos olemas või mitte. Info Veebipoes pakutavate toodete saadavuse kohta võib tehnilistel põhjustel mitte vastata tegelikkusele. Veebipoes olevad tooted on laos olemas ja  tarnitakse kliendile 1-2 tööpäeva jooksul. Kui pärast tellimuse esitamist selgub, et toode ei ole saadaval ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab Müüja Ostjaga viivitamatult ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise. Ostjale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

 

3. Hinnainfo

 

Kõik Veebipoes toodud hinnad on esitatud eurodes ja ei sisalda käibemaksu. Kauba hinnale lisandub tasu kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Kauba kättetoimetamise tasu arvutatakse ostukorvis. Kui Ostja tellib Veebipoest toote ning tellimus tuleb tarnida väljapoole Eesti Vabariiki, st tegemist on rahvusvahelise tellimusega, siis võib tellitud toote sihtpunkti jõudes lisanduda tellimuse hinnale tolli- või muud maksud. Igasuguste võimalike lisamaksude tasumise kohustus on Ostjal. Müüjal on õigus igal ajal muuta Veebipoes kuvatavaid hindu. Kui Veebipoes on muudetud hindu peale Ostja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Ostjale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

 

4. Tellimuse vormistamine

 

Tellimuse sooritamiseks valib Ostja Veebipoes välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi, vajutades lingile “Lisa ostukorvi”. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning kaupa ostukorvist eemladada kuni kauba eest tasumiseni. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad (kontaktisik, telefon, e-posti aadress), valida kättetoimetamise viis ja maksekeskkond, kinnitama lepinguga tutvumist ja nõustumist ning vajutada nuppu “Mine maksma”. Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõeseid andmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arveldusarvele.

 

5. Makseviisid

 

Tellimuste eest saab tasuda tellimiskinnituse alusel Müüja pangakontole. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Eesti: Swedbank, SEB, LHV). Makse teostamine toimub läbi pangalinkide või arve alusel. Müüjal puudub ligipääs Ostja pangaandmetele.

 

6. Tarneviisid

 

Tellimuse kättesaamiseks valib Ostja ostukorvis sobiva tarneviisi. Kauba saatmiskulud kannab Ostja vastavalt maksumusele, mis kuvatakse tarneviisi juures. Ostja tasub kauba kohaletoimetamisega kaasnevad kulud. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Kauba kättetoimetamise tasu arvutatakse ostukorvis. Tellitud tooted saadetakse Ostjale viimase poolt tellimuse vormistamisel avaldatud antud aadressile. Eestisisesed saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Juhul kui tegemist on eritellimusega võib kaup sihtpunkti jõuda ka hiljem. Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest. Eesti siselt on võimalik tooteid tellida Smartpostiga, Omnivaga, Smartkulleriga.

 

7. Taganemisõigus

 

https://www.strain.ee veebipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omaduses ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamisoovist peab klient teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kätte saamist vabas vormis avalduse kirjutamisel e-posti aadressile info@strain.ee. Avalduses peab olema välja toodud kliendi nimi, toote nimi ning tellimuse number. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamise järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Tagastamisele ei kuulu kiiresti riknevad tooted ning tooted, mille kasutamistähtaeg on möödunud. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kleindilt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

8. Pretensioonid

 

Veebipoest ostetud toodetele kehtib füüsilisest isikust Teenuse kasutajale võlaõigusseaduse §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg. Ostjal on õigus pöörduda Müüja poole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates puuduse ilmnemisest, saates pretensiooni e-posti aadressile info@strain.ee. Pretensioonis tuleb lisaks Ostja nimele ja kontaktandmetele kirjeldada kaubal ilmnenud vigu ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust.

 

9. Isikuandmete kasutamine

 

Lepingu tingimustega nõustudes annab Ostja selge ja teadliku nõusoleku Müüjale enda isikuandmete töötlemiseks. Müüja töötleb Ostja esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitset reguleerivate õigusaktidega. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Ostjalt püsikliendiks registreerumisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress,  ostukorvi sisu ja ostude ajalugu). Müüja töötleb Ostja isikuandmeid kliendikonto haldamiseks, tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks, toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks) personaalsete pakkumiste koostamiseks ja saatmiseks ning Müüjat puudutavate küsitluste ja loosimiste läbiviimiseks.

 

10. Isikuandmete säilitamine

 

Müüja säilitab Ostja kohta ostude sooritamise käigus Ostja poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Ostjale saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele. Andmeside Ostja ja pankade vahel on krüpteeritud, mis tagab Ostja isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool Veebipoe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele.

 

11. Isikuandmete töötlemine

 

Oldey OÜ, Kuldala tee 5-15, Peetri, Eesti,  registrikood 14861542,  on isikuandmete eest vastutav töötleja. Oldey OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja. Ostjal on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete parandamist, sulgemist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti. Kui Ostja on avaldanud soovi saada Müüja uudiskirju ja/või personaalseid pakkumisi, on Ostjal alati õigus nendest loobuda, saates vastavasisulise teavituse Müüja e-posti aadressile info@strain.ee.

 

12. Vastutus

 

Müüja vastutab üksnes tootmisvigade jm puuduste eest, mis olid olemas toote üleandmisel Ostjale. Müüjal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Müüja ei võta vastutust puudusega toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest. Ostja kohustub kasutama Veebipoe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes. Ostja vastutab ise kõikide Veebipoe teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.

 

13. Muud tingimused

 

Lepingust tulenevad erimeelsused Ostja ning Müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole või lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus. Lepingust tulenevad erimeelsused Ostja ning Müüja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele ning lähtuvalt  Lepingus kokkulepitust. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsus Eesti kohtus vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.